Další novou posilou Realizačního týmu signály.cz je Anežka Močubová, která se stará o sekci s nejdelším názvem „marketing, propagace a PR“. (V rozhovoru se ostatně můžeme dočíst, že má pro podobné krkolomné názvy zřejmě slabost. :))


Anežko, jak by ses charakterizovala? Ať víme, co od tebe čekat. :)

Charakterizovat sebe sama je celkem těžké, ale pokusím se o to. Tak jsem malá, hezká, hnědovlasá, hnědooká... No, tak dobře, teď už vážně. :) Jsem přátelská, společenská, upřímná, se smyslem pro pořádek, zodpovědná, skoro pro každou srandu, zřejmě i inteligentní? Však co vám budu povídat, to musíte posoudit sami.

Co ráda děláš a čím tě můžeme potěšit?

Ráda se vídám s přáteli, ať už hrajeme různé hry, jezdíme na výlety či jen sedíme nad kávou (víno a pivo tím nezavrhuji :)). Kromě her, výletů a cestování mě baví i čtení knih, na které poslední dobou bohužel nemám moc času. Když se naskytne příležitost, zatoužím i tančit nebo zpívat, protože mě hudba nenechává v klidu a tanci, zpěvu a hře na nástroje jsem se dost věnovala. V případě hezkého počasí ráda projedu svoje kolo a obdivuji krásy přírody. Ale ze všeho nejraději dělám radost druhým.

A jak můžete udělat radost mně? Nejsnadněji asi úsměvem, milým slovem, drobnou pozorností. Radost mi asi udělá skoro vše, co je myšleno v dobrém.

Co tě naštve a čeho se máme vyvarovat?

Občas člověka, stejně tak tedy mě, naštve skoro všechno, když zrovna nemá úplně dobrou náladu. Ale kdybych měla něco vypíchnout, tak by to asi byla přetvářka, lež a namyšlenost. Hodně věcí a situací mě však spíše mrzí, než že by mě přímo naštvaly. Takže se přede mnou nepřetvařujte a bude to fajn. Mám ráda jednání na rovinu.

Co jsi dělala před vedením marketingu na signály.cz?

Před signály.cz toho bylo opravdu hodně. Ale kromě toho, že jsem do 19 let žila obyčejný gymnaziální život, udělala animátorský kurz a byla varhanicí u nás ve farnosti, jsem rok po maturitě nastoupila jako týmačka na Interdiecézní centrum života mládeže Křižovatka Příchovice (ten název jsem si nemohla odpustit), prostě do Příchovic, kde jsem strávila rok svého života ve službě mladým. A od té doby se moje aktivita v církvi značně zvýšila. Teď mi do cesty vstoupily signály.cz. Sama jsem zvědavá, co vše mě na téhle vlně čeká.

A co budeš dělat zároveň se starostí o propagaci signály.cz? Co studuješ?

Samotná funkce marketing, propagace a PR s sebou nese mnohé další věci, které s tím více či méně souvisí. Té práce pak ve výsledku není zrovna málo. Musím říci, že jsem za celý život nenapsala tolik e-mailů, jako za ty skoro tři měsíce, co na signálech pracuji. Kromě těchto povinností však mám i povinnosti studijní. Ať už jde o práva tady v Brně nebo dálkové studium náboženské výchovy v Hradci Králové. Mohlo by se zdát, že už nemůžu mít na nic dalšího čas, ale všechno jde, když se chce.

Kde myslíš, že je největší potenciál pro marketing na signály.cz, jak se může dále rozvíjet?

Marketing je hodně dynamická a tím pádem i náročná činnost. Člověk musí hledat nové možnosti a způsoby, jak lidi zaujmout a jak naplnit jejich potřeby. Rozvíjet se tedy může pouze v závislosti na zjištění těchto potřeb, které spustí kroky k jejich zajištění. Stejně tak je to u nás. Snažíme se všem uživatelům signály.cz nabídnout bezpečné a kvalitní křesťanské prostředí, které by mělo vést k jejich spokojenosti. Ale je tomu tak? Potenciál tedy vidím v samotných uživatelích. Pokud jim na signálech bude něco chybět, něco by vylepšili či změnili, a dají nám o tom vědět, pak má marketing mnohem větší šanci na velký posun vpřed.